takocorina.reismee.nl

En we zijn weer thuis

Hallo allemaal,

Het zit er weer op, we zijn weer thuis. De laatste dag op Samui hebben we lekker niks gedaan in de zon gelegen, nou ja in het water gelegen en onder de parasol. Vet heet 35-40 grdn en een spiegelgladde zee. Voor een kleine vergoeding konden we onze kamer deze dag gebruiken en na een frisse douche zijn we om 17.30 vertrokken naar Samui airport vanwaar we om 20.00 uur naar Bangkok zijn gevlogen. Daarvandaan, ja weer vanaf Bangkok, zijn we teruggevlogen naar Amsterdam waar we vanochtend lokaletijd om 09.30 zijn geland. We werden natuurlijk opgehaald door onze meiden, die weer dolblij waren dat pappie en mammie weer thuis waren.

Voor ons was deze vakantie geen vakantie maar echt een avontuurlijke reis waar we 200% van hebben genoten en waar we ontzettend veel hebben beleeft en gezien, gedaan, ontdekt en noem maar op. We gaan zeker nog is zoiets ondernemen. Maar nu eerst onze ervaring en onze ontdekkingen verwerken en ff weer sparen.

We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties op onze verhalen en foto's, en we zullen deze zeker voortzetten als we mekaar spreken.

Bedankt voor het lezen en jullie 'meereizen'.

Corina en Tako

Koh Samui laatste keer

Hallo allemaal daar zijn we dan nog een keer dit keer echt de laatste keer uit Thailand, morgen zit het er helaas weer op en gaan we naar huis. Bedankt weer voor de leuke reacties en Nicole het is 'what the fuck' natuurlijk en een scooter hier is niet gevaarlijk want iedereen rijd als een debiel. Nee hoor als wij in nederland zouden rijden zo als hier hadden we denk minder file en zeker minder getoeter en middelvingers, wat een geduld hier kunnen we nog wat van leren.

Op dinsdag op ons mobiel naar de andere kant van het eiland gereden, eerst ff langs de crocfarm waar ze shows hebben met krokodillen. Maar we waren te vroeg begint pas om 12.00 uur en wij zijn er om 11 uur dus maar weer opweg. Na halfuurtje rijden komen we langs een soort weg waar we induiken en aan het eind vinden we ons Bountystrand met palmbomen. Geweldige plek waar we lekker paar uurtjes blijven, we eten van de strandventer en bestellen nog ff een ananas heerlijk. O ja Corien koopt nog ff een sjaal/omslagdoek na zwaar onderhandelen over de prijs krijgt ze hem toch voor haar geld

Laughing
We vertrekken weer richting het zuiden op zoek naar een eettentje voor de late lunch, die vinden we ook weer aan het strand en bestellen een clubsandwich en een baquet tonijn heerlijk. Hierna weer op route naar ons resort waar we ook nog ff het strand bezoeken en dan douche en is het al weer avond.

Woensdag iets later dan gister op weg naar de crocfarm waar we na ff schrikken van de entree prijs, lijkt wel de efteling, toch besluiten naar binnen te gaan. Dit is een farm van krokodillen en slangen en nog wat los spul,er leven hier zo'n 60-70 volwassen crocs en nog is zoveel kleintjes. Slangen hebben we niet geteld maar het zijn er ook meer dan genoeg in allerlei soorten en maten. De crocshow is geweldig met hand in zijn bek en hoofd natuurlijk zie pica's. Dat het ook wel is mis gaat bewijst de arm van 1 van de mannen. Na deze show een halfuurtje w8ten en dan de slangen show met Cobra's en python en koningscobra. Wat een beesten en ze doen er van alles mee zoals een cobra gis laten spuiten in een beker en nu hij zijn kop toch vast heeft even langs het publiek, you like hier slang om je nek nou dat like ik niet zo maar telaat daar zit dan ding om mijn nek en zijn kop vlak bij

Undecided
Hierna de phyton van zeg maar 4 meter en die kun je wel gewoon 'om' doen maar ja toch wel eng. Kom op corien je kan het en ja hoor daar gaat mijn heldin slang om der nek en gewoon lachen,zie pica. Hierna nog 1 keer de crocshow en dan weer opweg met ons mobiel. Onderweg jullie raden het al ff lunchen in weer zo'n 5 sterren rest. geweldig. Hierna weer retour, strandje pikken biertje erbij en weer een dag om.Wat een rotdag weer.
Laughing
s'Avonds met de scooter naar een dorpje verderop waar we heerlijk eten aan het strand bij jawel de italiaan.

Donderdag lekker luierdag, strand,eten, biertje en dag weer om.

Vandaag onze laatste trip gedaan dus jawel wekker zetten en, daar is hij weer, vroeg op. Om 07.30 worden we opgepikt en naar de ahven gebracht waar we ontbijt krijgen met koffie. Om halfnegen vertrekken we met luxe speedboot, 3 motoren v6 200 pk per stuk, naar ons eerste eiland van het marine park. Dit is een zoot eilanden, 42, bij elkaar waar van alles te beleven valt. Na een uur varen gaan we eerst snorkellen en na 10 minuten willen we eigenlijk allebei duikspullen hebben en naar beneden, prachtig weer dat onderwater leven, maar ja dat is niet bij deze trip. Na uurtje dobberen weer aan boord voor het volgende eiland 15 min. en daar gaan we kayakken om een ander eiland heen onder laaghangende rotsen geweldig. Als we terug komen is er de lunch en dit keermet rijst, kippenpoot, soort groentemix, aardappel/kip mix en fruit erg lekker allemaal. En dan naar het volgenden eiland of zeg maar berg uit zee, hier in zit een kratermeer van 200x225x7 meter verbonden met de zee onderwater. Je moet dus eerst met diverse vet stijle trappen omhoog over de berg en dan naar beneden maar wel vet mooi. Als we weer bij het strand komen zijn onze kleren net zo nat als het water wat een hitte. Daarna weer terug naar Samui waar we kunnen kiezen uit olifant rijden og quad rijden, nou die olifant kenne we al dus wij gaan op de quad. Zitten er eerst een paar van die softies op de baan, ze hebben maar 3 quads, dus ff w8ten en dan mag corien eerst en ja gelijk vol gas ervandoor kijk zo hoort het huppa tempo. Dan mag ook ik en gelijk in de achtervolging want corien heeft een halve ronde voorsprong, als ze om kijkt denkt ze dat kan maar 1 debiel zijn die zo hard over die baan knalt en ja hoor valentino flieko scheurt over de baan geweldig weer is wat snelheid onder we kont

Wink
En zo is deze dag dan ook al weer om.

Nou meiden morgen avond laat vertrekken we hier weer richting jullie en het is tijd denk want mama heeft heimwee naar jullie en ik natuurlijk nog niet

Cool
Frown
Nou vet dikke kus XXXXXXXXX en tot zondag ochtend op schiphol. Papa en Mama.

En natuurlijk iedereen die mee leest ook de groeten en tot in nederland

Tako enCorina

Koh Samui

Hallo meiden, luitjes en medelezers, vandaag is mon broer jarig jaja de oewezak is 50 geworden we feliciteren.

Zo gister zijn we met de boot, ja gelukkig de laatste keer een boot, van Koh Tao naar Samui gevaren. Hier hebben we een taxi genomen richting Big Buddha strand waar we op de bonnefooi naar toe zijn gegaan. Bij de eerste stop zijn we uitgestapt en na 10 min zoeken was het 2e resort, zo noemen ze alles hier als het een eigen receptie heeft, was het raak. Mooie grote kamer met airco en doubble bed van ik denk 2 meter breedt dus we kunnen elkaar kwijt raken :). s'Middags de meiden ff gesmst en met de webcam gemsmt konden we mekaar weer ff zien. Nou meiden jullie zien er goed uiten was goed jullie weer ff te zien. Na uurtje ons voor de gekhouden zijn we toch maar gestopt en we zien jullie zondag.Vandaag en scooter gehuurd voor komende dagen en het noorden van het eiland ontdekt. Wij natuurlijk op de terugweg binnendoor. Ja nou dat hebben we geweten na 30 minuten klimmen, waarbij we d8ten die scooter haalt het niet, houd in 1 keer de weg op en gaat over in een onbegaanbaar zandpad. Ja F....... konden we hele end weer terug, nou ja het is vakantie dus geen probleem. Op de terugweg bij strand gestopt en stukkie strand op en wat gegeten in 1 of ander luxe resort. Toen via omweg toch maar weer terug en nog ff lekker op strand gelegen. Pakken denk zo ons vervoersmiddel weer en gaan ff een leuk eethokkie zoeken.

Nou ik weet niet of we nog updaten voor zaterdag en anders tot spreeks in nederland.

Meiden dikke kus XXXXXXX en de week is zo om hoor.

Koh Tao en de PADI duikcursus

Hallo allemaal, we zijn er nog hoor. Zie aan de reacties dat er een vliegtuig niet goed is geland? Nou wij zaten er niet in. Krijgen ook weinig ja zeg maar geen nieuws hier, dus wij weten van niks.

Nou 6 aug. onze eerste lesduik in zee op zeg maar 5 meter moesten we diverse oefeningen doen, bril af en weer op, koprol, zweven in het water, je mondstuk er uit en het reserve van je 'buddie' gebruiken. Erg spannend allemaal maar ging vet goed. Daarna weer terug aan land en eten en naar bed wand jezus wat is dat vermoeiend zeg. Gister 7 aug. onze eerste echte duik in zee 1e op 12 meter en weer paar oefeningen doen. daarna 2e duik op 14 meter echt geweldig wat je ziet onderwater niet te geloven. En mijn kanjer gaat echt geweldig ze is gewoon erg rustig. En ja op de terug weg van zee naar de haven hoge golven echt vet hoog 2-3 meter denk en de punt van de boot vol in het water en ja hoor alles aan dek spoelt overal heen, daarom moet je dus geen spullen los aan dek laten liggen. Gelukkig zijn deze boten er op gemaakt dus aan de achterkant spoelt het water er zo weer uit, maar ja is wel ff schrikken natuurlijk. s'Avonds weer vroeg in bed echt uitputtend dat duiken. Vandaag onze laatste 2 duiken op 18 meter ongelovelijk wat mooi en en vet gewoon. Wat denk je zwemt er ook nog een walvis haai vak bij ons op zeg maar 50 meter maar kunnen wij net niet zien, andere groep wel maar goed wat een avontuur, nog ff een oefening op de bodem maar corien krijgt haar masker niet goed ontwaterd, maar ze blijft echt vet rustig, thats my girl, DUS wij zijn nu gecertificeerde PADI open water duikers en mogen zelf tot 18 meter duiken. Nou ons avontuur op Koh Tao zit er weer op morgen gaan we met de boot naar Koh Samui waar we lekker gaan vakantie houden relax en eiland verkennen heerlijk.

Nou look at the picaas en we updaten nog wel een keer denk.

Meiden dikke kus XXXXXXXX hou nog ff vol, doen wij ook, en dan zijn we weer thuis:):) En de rest los groetos natuurlijk ook.

Tako en Corina

Koh Tao, schilpad eiland.

Hallo allemaal maar weer, vet leuk dat zo veel mensen ons verhaal van onze Thailand reis volgen doet ons goed.

Op 3 Aug. zijn we na heerlijk te hebben uitgeslapen vertrokken uit Chiang Mai met vliegtuig naar onze rodedraad in de vakantie BANGKOK. Is maar 1.15 uur vliegen dus je stijgt op en gaat al weer dalen niks an dus. Vanaf vliegveld met taxi naar Hua Longpong zeg maar bangkok centraal station. Daar ging onze n9ttrein om 22.50 uur naar Chumpong, wat dus betekende dat we 6 uur moesten w8ten in Bangkok. Dit kon wel anders maar dan moesten we w8ten in Chumpong dus dan toch maar in Bangkok. Om 22.50 prcies, ja ja, vertrekt onze trein. We hebben gewone 2e klas zitplaatsen met airco want wee komen aan om 0545, dus slaapcoupe heeft geen zin. Als we net weg zijn uit station komt er een zeg maar stuwardes langs die on een deken geeft, iedereen natuurlijk, een soort koffie broodje en een glas water:):):) zit bij de reis in echt geweldig. We doezellen en schudden lekker heen en weer en slapen ook nog wat. We hebben in Bangkok gelijk een combi ticket gekocht voor de catamaranboot naar Koh Tao, die brengt ons van station met bus naar de haven en dan met de boot naar Koh Tao.

04 Aug. Hier worden we opgew8t door 10tallen taxi's maar wij hebben al vervoer geregeld via de duikschool die we hadden gebeld. Ja ja we gaan een duikcursus volgen, vet spannend en opwindend. We komen aan bij het duikresort Buddha view welke van alles hebben. Uiteraard de duikschool, restaurant waar je vet lekker kan eten, kamers, bar en noem maar op. 1e dag ff rustig aan in de namiddag cd met duikinstrukties gekeken en morgen begint het echte werk. In de ochtend om 0900 uur eerst weer naar school, krijgen we theorie voor het duiken.

05 Aug. Ja Rikie is jarig gefeliciteerd, Vanmorgen om 0900 met les begonnen beetje theorie verhaal van de cd van gister. Om 11.00 uur zijn we klaar en dan lunch en na de lunch het zwembad in voor onze eerste duik ervaring. We krijgen de spullen om en hup in het water waar we onze theorie moeten omzettenn in de praktijk. Gelukkig gaat dit gewoon goed, we zijn natuurlijk beetje gespannen, en jahoor na 2 uur moeten we kijken wat onze zuurstofvoorraad is en wat denk je heeft mijn kanjer gewoon nog de meeste lucht. Ze ademt gewoon verry easy??

Morgen volgt de eerste duik in zee, erg opwindend maar vet leuk om te doen.

Nou tot zo ver weer de update en tot de volgende. Meiden vette dikke kusXXXXXXXXXXXXXXXXXXX van ons en de rest natuurlijk ook.

Corina en Tako

Nicole der verjaardag

Hallo weer allemaal, Vandaag is ons kleine meisie jarig en ze is al weer 19 jaar, nou Nicole van harte gefeliciteerd en dat je nu maar een grote meid mag worden.:)

Zo dat moest natuurlijk ff eerst. De n8trein hebben we overleefd dat viel echt vet mee we sliepen allebij prima tako boven in een bed van 60 cm breedt en corina onder in een bed van 120 cm breedt ja je ziet wel wie de pyamabroek aan heeft. Om 0730 op station van Chiang Mai aangekomen na een luxe ontbijt in de trein:) met de taxi naar ons hostel 'Awannahouse' taxi hebben we gedeeld met een ander NL setje ''jongelui'' en na een frisse douche Chiang Mai maar ff ontdekken. Het plaatselijk Museum bezocht met de geschiedenis van Chiang Mai, uitgebeeld in allerlei kamers van het voormalige gemeentehuis. s'Avond op zoek naar een eettentje en tako had ff genoeg vanhet eten hier en dus op zoek naar wat anders. En zo kwamen we langs de pizzatent van ''ROBERTO'. Hier dus naar binnen en allebei een pizza bestled en een fles Lambrusco erbij. Wat kost die wijn eigenlijk taak oooooh negenjshdahffuu bath wat zeg je ja genoeg heerlijk wijntje. De wijn was dus 3 keer zo duur als het eten, maar alles bij elkaat eten we toch voor maar 28 eurie.

De volgendedag vrijdag dus wilde we naar de Tempel Doi Sutap of zo dus wij bij de managaer van ons hostel, das een NL, gevraagt wat is de beste manier, nou zegt hij op de scooter. Dus een scooter gehuurd en wij ons in het verkeer gestort. Taak ze rijden hier links hoor, ja allemaal aan de verkeerde kant wat een mafketels

Laughing
nee zonder dollen dat ging prima gewoon met verkeer mee razen. Van links naar rechts over de weg ging perfect en corien vondt het ook pr8tig. Wij naar boven de berg op naar de tempel waar we voor de meiden en voor Jolanda, onze boedha fliek, een geluks belletje hebben opgehangen naast de boudha in de gebeds cirkel. Daarna de trap, o ja de trap, ik denk 200plus tredenweer naar beneden en op ons racemonster de berg weer af richting weer een waterval. Deze maar een klein stukkie beklommen wandt dat was echt een uitdaging. s'avond eerst nog ff een ticket geboekt voor maandag naar Bangkok, ja deze stad blijft toch de rodedraad in onze vakantie, en daarna gegeten bij de plaatselijke westazie specialist, falafa of zo met allerlei sausies, waar wij er volgens de eigenaar te kort van hadden gegeten,en daarna weer richting hosten en pitten.

Vandaag hebben we een dagtrip geboekt naar de vlinder farm, raften, waterval, oliefantentocht, bambovlot en stuk lopen naar een longneck stam. het was een mooie dag . Na de vlinders richting de raftclub. De rit er naar toe was al een avontuur, met afgronden vlak naast de autoband en een chaufeur met kamikaze neigingen jezus wat een coureur. Bij het raften in de boor en daar gingen we pr8tig, ik weet niet of jullie de film de river kennen mte Maril Streep, nou dat was nog niks vergeleken bij ons avontuur. Bijne de boot uit gevlogen, zeik nat van het water en dood vermoeiend dat peddellen. Maar wel overleefd waarna we ons konden verkoelen in de waterval. Op de rug van Jumbo nog ff het oerwoud verkend en toen via een waterrit op het bambovlot naar de longneck stam. En daarna weer retour naat Chiang Mai voor onze 2e dodemansrit die dag. Terug in ons hostel ff een biertje genomen op ons kind(zie pica). En het verhaal op onze site schrijven,daarna nog ff eten waar weten we nog niet.

Nou jullie zien het we maken van alles mee en het is hier werkelijk FANTASTIES.

Nicole veel plezier vannaaf en Laura niet zo stressen. DIKKE kus van onsXXXXXX. En natuurlijk ook voor de rest.

Vanuit een warm maar gezellie Thailand, Tako en Corina

The River Kwai

Vandaag 28-07 weeris voreg op voor de verandering, ik d8t dat ik vakantie had maar ik moet nog eerder mijn bed uit dan als ik werk :):):)

Laughing
Nou voor vandaag een trip geboekt naar de Kwai en de Erwan wattervallen. Deze waterval heeft 7 levels waarvan wij er 6 hebben gedaan. Om bij 7 te komen werd het ''pad'' te gevaarlijk erg glad en moeilijk te belopen. Het had namelijk ff vet geregend. Je begint uiteraard onderaan en loopt naar boven langs een beton/asfalt pad tot level 2 daar heb je een w8thuisje waar je je fles water laat nummeren en je betaald borg 20 Bath per fles. Heb je naar afloop je flessen nog bij je krijg je je geld terug. Waarom zul je denken nou hierom, om verder te gaan volg je nu gewoon een zand, zeg maar blubber, pad vol stenen, wortels en rotsen, dit vormd het pad naar de volgende levels. En daar hebbe ze geen afval bakken staan omdat dat voor de Thai ook klimmen is. Vandaar de borg voor je waterfles. Nou bij level 6 hadden we het wel gehad, we waren natter als het water uit de waterval en naar 7 werd te link. Dus bij level 6 heeft Corien nog ff gezwommen. Van mij nog ff een foto gemaakt waarbij ik erg stoer deed ja en toen bijna jaja bijna in de waterval flikkerde. Het was daar ter plaatsen wel ff 40 cm diep :) Maar goed de klim naar beneden weer gemaakt en daar bij de parkeerplaats weer in een 5sterren rest. de lunch gedaan. Vandaar werden we naar HELLFIRE pas gereden waar corien en ik uitstappen en daar deze pas bekijken. Dit is het zwaarste stuk berg doorgang die in de oorlog is gemaakt voor de Birma spoorlijn. Deze spoorlijn ,van de film The bridge over the river Kwai, is gemaakt door meer dan 60.000 gevangenen en 200.000 locals. Deze pas is 600 meter lang en op zijn diepste of hoogste punt 25 m, op die plek lopen wij er dus doorheen en dan met een walkmen op in NL de begeleiding. Je wordt er even stil van als je bedenkt wat hier is gebeurd in 140 agen is dit stuk gehakt in hetregen seizoen. Onvoorstelbaar een vette indruk. Goed daarna na de echte Bridge ON the river Kwai, een prachtig bouwwerk helemaal met handkracht, onvoorstelbaar je moet het zien om te ervaren. En ten slotte The bridge OVER the river, die van de film alleen rest hier nog het midden deel van staal van het orgineel de rest is nieuw en wordt gedragen door betonnen peilers. Affijn een enerverende dag vol nieuwe indrukken en ervaringen.

De volgende dag 29-07 wat d8t je inderdaad 0630 ik zeg het niet meer. tassen ingepakt en naar de trein naar Bangkok 0m 0720 vertrekt die. Op Bangkok met de boot naar het station centraal voor een ticket te boeken naar Chiang Mai met de n8ttrein., en daarna w8ten tot 18.00 uur voor vertrek. Wij dus nog even naar het Park van Bangkok, ben ff de naam kwijt, en terwijl ik daar mijn dagboekie bij houd ineens een gil van Corien jezus Taak wat is dat voor groot beest, waar daar voor je. OOOOH een Leguaan die lopen hier los en ja wat een joekel zeker 30 cm poe poe, nou Corien vindt het dood eng dus Nicole die baardagaan kun je echt wel vergeten. Overigens komen we door het park nog 2 van die jongens tegen 1 van 50 cm en ja een echte joekel van ik denk 1,20 meter prachtig. Goed einde middag weer terug naar station waar we om 1800 eer precies vertrekken. ja wordt in de stations hal ook nog deel van een film opgenomen wat een circus en wat een nivo van acteren prachtig maar groep 8 van de basisi doet het beter. In de trein eten en om 22.00 uur slapen waarna je om 0600 wordt gewekt, onbeid en om 0740 zijn we Chiang Mai. Vandaag beetje site seen en museum gepakt, morgen UITSLAPEN YES en middag naar tempel.

Nou Nicole hoop dat weer wat beter gaat met je en Laura welkom in nederland, dikke kus van ons XXXX en de rest natuurlijk ook.

ps. ik mag van Laura niet te veel achter de computer want ''je bent met vakantie'' dus mijn volgende update zal iets langer als 1 dag duren. En o je mama krijgt nu een Thaise masage dus ik heb nog ff.

Tako en Corina

Kanchanaburi en niet je buren

Ja vanochtend was het zover we gingen Bankok verlaten. Dus dat was vet te vroeg mijn bed uit 0545 uur, tas gister al ingepakt en toe wassen aankleden en ontbijd, ff uitchecken en naar de taxi. Taxi wat kost het naar Bankok NOI station kijk dat kigt hier (ff aanwijsen op de kaart) Nou 300 bath. Dat valt mee dus oke doen we, wij instappen en rijden plattegrondje erbijhouden en gaan. Het is dan 06.30 uur, hoelang is t rijden vraag ik maat ff want de trein gaat om 07.45, nou zegt de chaufewur 'wan ouwer' mooi dat moet dus lukken. Ja na 15 min stoppen we bij station. Dis is treenstasjon jou are heer. Nee flapdrop dit is centraal en wij moeten naar NOI weet je wel 'wan ouwer rijden' OOOOhhh slaat zich voor zijn hoofd en gaat weer rijden. Das lekker zegt corien tja kan zig vergissen zeg ik maaaar voelt niet echt goed dan. na 15 minuten en het gevoel dat we de heeeeele verkeerde kant op rijden zijn we weer bij 'treenstasjon to Kanchanabur' Nou lullo d8t het niet we zijn nu hier en we moeten naar daar do you the way in Bankok or not. Ik wijs hem dus ff op de kaart aan waar we zitten en waar we naar toe moeten. Die pisvinger zit ons gewoon te f....ken. Weer oooooooooooooohhhh en een boel thai geneusel en weer op weg. De tijd loopt door en de trein w8t niet natuurlijk en wij zitten nog steeds aan de verkeerde kant. Dus ik op de kaart die gozer de richting aangeven, ja tis echtwaar, en ja hoor dan komen we toch nog bij Bankok NOI. tis nu 0745 uur. Wij uitstappen en wat denk je joe gif mee 500 bath, no i gif you 300 bath en dan hoef je mij niet te betalen voor het vertellen hoe je rijden moet. No 360 320 nee hier 300 tot kijk. Wat een ...... maar ja don't f..ck with the Fliek men.

Cool
Wij hollen en gelukkig trein is er nog niet komt er net aan dus liep toch nog goed af.

Corien de bibbers van de taxi rit maar we hebben de trein gehaald. Nou en wat voor trein, 3e klas heet dat. Ik kan mij van vroeger nog die groene treinen herinneren nou zoiets en dan nog ff slechter maar wel een ervaring, wat een lol alle ramen open en deuren. Ja veiligheid voor alles hier

Tongue out
Nou ik Kanchanaburi naar ons guesthouse bij Appel's en uitrusten. Morgen een excursie naar Kwai en watervallen vanErwan en Hellsfire pass.

Jullie zien we vervelen ons niet en beleven elke keer weer leuke dingen. Nou los groetos en tot de volgende update.

Meiden dikke kusXXXX en de rest natuurlijk ook.