takocorina.reismee.nl

Koh Samui

Hallo meiden, luitjes en medelezers, vandaag is mon broer jarig jaja de oewezak is 50 geworden we feliciteren.

Zo gister zijn we met de boot, ja gelukkig de laatste keer een boot, van Koh Tao naar Samui gevaren. Hier hebben we een taxi genomen richting Big Buddha strand waar we op de bonnefooi naar toe zijn gegaan. Bij de eerste stop zijn we uitgestapt en na 10 min zoeken was het 2e resort, zo noemen ze alles hier als het een eigen receptie heeft, was het raak. Mooie grote kamer met airco en doubble bed van ik denk 2 meter breedt dus we kunnen elkaar kwijt raken :). s'Middags de meiden ff gesmst en met de webcam gemsmt konden we mekaar weer ff zien. Nou meiden jullie zien er goed uiten was goed jullie weer ff te zien. Na uurtje ons voor de gekhouden zijn we toch maar gestopt en we zien jullie zondag.Vandaag en scooter gehuurd voor komende dagen en het noorden van het eiland ontdekt. Wij natuurlijk op de terugweg binnendoor. Ja nou dat hebben we geweten na 30 minuten klimmen, waarbij we d8ten die scooter haalt het niet, houd in 1 keer de weg op en gaat over in een onbegaanbaar zandpad. Ja F....... konden we hele end weer terug, nou ja het is vakantie dus geen probleem. Op de terugweg bij strand gestopt en stukkie strand op en wat gegeten in 1 of ander luxe resort. Toen via omweg toch maar weer terug en nog ff lekker op strand gelegen. Pakken denk zo ons vervoersmiddel weer en gaan ff een leuk eethokkie zoeken.

Nou ik weet niet of we nog updaten voor zaterdag en anders tot spreeks in nederland.

Meiden dikke kus XXXXXXX en de week is zo om hoor.

Tako en Corina

Nicole

Nou dat is mooi dat jullie lekker luxe zitten,
Maar van die scooter vind ik niet zo tof hoor,,
Ik mag het absoluut niet huren op chersonissos en jullie doen het gewoon al voor de 2de keer,, lekker dan,,

eigen schuld als jullie niet goed zijn verzerkd he,,:P

En moeten we weer zelf wat invullen/raden bij het stukje Ja F...........???
Of het is Ja FLIEK of Ja FUCK
Maar denk dat het eerste was,, dat mam dat gezegt hebt,
Nou Tot zondag he,
Veel plezier nog,,,XXXX

jurgen

heb ze gister gesproken en ze missen jullie heel erg.
ze zijn de patat en pizza zat en missen mamas kookkunst haha.
met broertoer geen rare wegen die in 1 keer ophouden haha.
nou toffe week verder en zie je de 21ste wel
jurgen

Ernst

Corien is natuurlijk de reisleider dat lees je zo. Bedankt voor je telefoontje maandagochtend.
Veel plezier jongelui!

Esther

Hai daar,
Het is hier loeidruk, maar ik heb toch nog ff tijd gevonden om ff op jullie site te kijken. Ik dacht dat jullie nu lekker op het strand lagen te relaxen, maar jullie gaan gewoon op eigen houtje een stukje scooteren. Doen jullie wel een beetje voorzichtig??
Gr Esther

Carla Dekker

Wat genieten jullie daar, en wij mogen daar van meegenieten. Tako en Corina, nog even maar kijk wel uit op die scooters, jullie moeten wel weer heel terug naar Nederland. Ik heb me vandaag maar even bezig gehouden met ons huis, soppen,dweilen, stoffen en morgen weer naar kantoor. Het is daar onwijs druk???? We kunnen het makkelijk af,je kan nog wel een paar daagies er aan vastknopen, of hebben jullie wel heel veel verlangst naar al dat moois in Nederland?
Tot horens, dikke kus van mij.

Ann

Geniet van jullie site jammer het zit er haast weer op !!vooral un heel goeie reis terug .
tot ziens