takocorina.reismee.nl

Kanchanaburi en niet je buren

Ja vanochtend was het zover we gingen Bankok verlaten. Dus dat was vet te vroeg mijn bed uit 0545 uur, tas gister al ingepakt en toe wassen aankleden en ontbijd, ff uitchecken en naar de taxi. Taxi wat kost het naar Bankok NOI station kijk dat kigt hier (ff aanwijsen op de kaart) Nou 300 bath. Dat valt mee dus oke doen we, wij instappen en rijden plattegrondje erbijhouden en gaan. Het is dan 06.30 uur, hoelang is t rijden vraag ik maat ff want de trein gaat om 07.45, nou zegt de chaufewur 'wan ouwer' mooi dat moet dus lukken. Ja na 15 min stoppen we bij station. Dis is treenstasjon jou are heer. Nee flapdrop dit is centraal en wij moeten naar NOI weet je wel 'wan ouwer rijden' OOOOhhh slaat zich voor zijn hoofd en gaat weer rijden. Das lekker zegt corien tja kan zig vergissen zeg ik maaaar voelt niet echt goed dan. na 15 minuten en het gevoel dat we de heeeeele verkeerde kant op rijden zijn we weer bij 'treenstasjon to Kanchanabur' Nou lullo d8t het niet we zijn nu hier en we moeten naar daar do you the way in Bankok or not. Ik wijs hem dus ff op de kaart aan waar we zitten en waar we naar toe moeten. Die pisvinger zit ons gewoon te f....ken. Weer oooooooooooooohhhh en een boel thai geneusel en weer op weg. De tijd loopt door en de trein w8t niet natuurlijk en wij zitten nog steeds aan de verkeerde kant. Dus ik op de kaart die gozer de richting aangeven, ja tis echtwaar, en ja hoor dan komen we toch nog bij Bankok NOI. tis nu 0745 uur. Wij uitstappen en wat denk je joe gif mee 500 bath, no i gif you 300 bath en dan hoef je mij niet te betalen voor het vertellen hoe je rijden moet. No 360 320 nee hier 300 tot kijk. Wat een ...... maar ja don't f..ck with the Fliek men.

Cool
Wij hollen en gelukkig trein is er nog niet komt er net aan dus liep toch nog goed af.

Corien de bibbers van de taxi rit maar we hebben de trein gehaald. Nou en wat voor trein, 3e klas heet dat. Ik kan mij van vroeger nog die groene treinen herinneren nou zoiets en dan nog ff slechter maar wel een ervaring, wat een lol alle ramen open en deuren. Ja veiligheid voor alles hier

Tongue out
Nou ik Kanchanaburi naar ons guesthouse bij Appel's en uitrusten. Morgen een excursie naar Kwai en watervallen vanErwan en Hellsfire pass.

Jullie zien we vervelen ons niet en beleven elke keer weer leuke dingen. Nou los groetos en tot de volgende update.

Meiden dikke kusXXXX en de rest natuurlijk ook.

Corina en Tako 'the Fliekmen'

Reacties

Reacties

Ernst

Geweldig verhaal jongens, ga zo door. Niet zeggen dat je Fliek heet, anders is de rest van de familie de lul als ze naar Thailand gaan.

A&E

jurgen

ja zeg maar amels komt het wel goed
haha gaaf hoor allemaal.
j&a

Lauraa

Heeej, leuk verhaal weer maar jullie mogen gewoon terug smsen hoor! Veel plz nog! Ik ga morgen nacht lkkr naar me zussie :P
Dikke kuss

diggel

he wereldreizigers,wat een story vandaag zie het helemaal voor me corien met het zweet op haar hoofd en mister fliek maar lullen helemaal geweldig heb keihard zitten lachen gelukkig hebben jullie zitpl.in de trein zag al visioenen tako op het dak corie naar boven sleurend ha ha nou tai tai to dat is gr.op zijn dinkels veel plezier en wachten op het volgende avonturen verslag theo dig

Esther

Nou dat geeft nog een hoop stress zo op jullie vakantie!!
Nog heel veel plezier daar in het verweg istan.
Gr. Esther

ernst en ricky

jullie maken heel wat mee maar wel leuk heb zelf ook in die trein gezeten weet precies wat je bedoelt maar het wordt steeds mooier fijn dat jullie dit samen allemaal beleven genieten he !!!!wij lezen met veel plezier jullie story,s liefs van je vader en vanmij.

Susan Boon

Wat onwijs leuk, jullie Thailand Site!
Heb zitten genieten van de mooie foto's, tot gauw.

Groetjes Susan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!