takocorina.reismee.nl

Nicole der verjaardag

Hallo weer allemaal, Vandaag is ons kleine meisie jarig en ze is al weer 19 jaar, nou Nicole van harte gefeliciteerd en dat je nu maar een grote meid mag worden.:)

Zo dat moest natuurlijk ff eerst. De n8trein hebben we overleefd dat viel echt vet mee we sliepen allebij prima tako boven in een bed van 60 cm breedt en corina onder in een bed van 120 cm breedt ja je ziet wel wie de pyamabroek aan heeft. Om 0730 op station van Chiang Mai aangekomen na een luxe ontbijt in de trein:) met de taxi naar ons hostel 'Awannahouse' taxi hebben we gedeeld met een ander NL setje ''jongelui'' en na een frisse douche Chiang Mai maar ff ontdekken. Het plaatselijk Museum bezocht met de geschiedenis van Chiang Mai, uitgebeeld in allerlei kamers van het voormalige gemeentehuis. s'Avond op zoek naar een eettentje en tako had ff genoeg vanhet eten hier en dus op zoek naar wat anders. En zo kwamen we langs de pizzatent van ''ROBERTO'. Hier dus naar binnen en allebei een pizza bestled en een fles Lambrusco erbij. Wat kost die wijn eigenlijk taak oooooh negenjshdahffuu bath wat zeg je ja genoeg heerlijk wijntje. De wijn was dus 3 keer zo duur als het eten, maar alles bij elkaat eten we toch voor maar 28 eurie.

De volgendedag vrijdag dus wilde we naar de Tempel Doi Sutap of zo dus wij bij de managaer van ons hostel, das een NL, gevraagt wat is de beste manier, nou zegt hij op de scooter. Dus een scooter gehuurd en wij ons in het verkeer gestort. Taak ze rijden hier links hoor, ja allemaal aan de verkeerde kant wat een mafketels

Laughing
nee zonder dollen dat ging prima gewoon met verkeer mee razen. Van links naar rechts over de weg ging perfect en corien vondt het ook pr8tig. Wij naar boven de berg op naar de tempel waar we voor de meiden en voor Jolanda, onze boedha fliek, een geluks belletje hebben opgehangen naast de boudha in de gebeds cirkel. Daarna de trap, o ja de trap, ik denk 200plus tredenweer naar beneden en op ons racemonster de berg weer af richting weer een waterval. Deze maar een klein stukkie beklommen wandt dat was echt een uitdaging. s'avond eerst nog ff een ticket geboekt voor maandag naar Bangkok, ja deze stad blijft toch de rodedraad in onze vakantie, en daarna gegeten bij de plaatselijke westazie specialist, falafa of zo met allerlei sausies, waar wij er volgens de eigenaar te kort van hadden gegeten,en daarna weer richting hosten en pitten.

Vandaag hebben we een dagtrip geboekt naar de vlinder farm, raften, waterval, oliefantentocht, bambovlot en stuk lopen naar een longneck stam. het was een mooie dag . Na de vlinders richting de raftclub. De rit er naar toe was al een avontuur, met afgronden vlak naast de autoband en een chaufeur met kamikaze neigingen jezus wat een coureur. Bij het raften in de boor en daar gingen we pr8tig, ik weet niet of jullie de film de river kennen mte Maril Streep, nou dat was nog niks vergeleken bij ons avontuur. Bijne de boot uit gevlogen, zeik nat van het water en dood vermoeiend dat peddellen. Maar wel overleefd waarna we ons konden verkoelen in de waterval. Op de rug van Jumbo nog ff het oerwoud verkend en toen via een waterrit op het bambovlot naar de longneck stam. En daarna weer retour naat Chiang Mai voor onze 2e dodemansrit die dag. Terug in ons hostel ff een biertje genomen op ons kind(zie pica). En het verhaal op onze site schrijven,daarna nog ff eten waar weten we nog niet.

Nou jullie zien het we maken van alles mee en het is hier werkelijk FANTASTIES.

Nicole veel plezier vannaaf en Laura niet zo stressen. DIKKE kus van onsXXXXXX. En natuurlijk ook voor de rest.

Vanuit een warm maar gezellie Thailand, Tako en Corina

Lauraa

Heeej! Lkkre ouders zijn jullie hoor op de verjaardag van je zieke kind gewoon niet thuis zijn :P..gelukkig is der lieve zus er om voor der te zorgen :D
Leuk verhaal weer ik heb weer gelachen...alleen 200 treden is nix joh ik deed er 2000 op een dag :P Wel vet op een olifant!! Geniet er nog maar ff lekker van want thuis went alles weer veel te snel....sterkte met de spierpijn maar die voel je thuis niet meer :D
Liefs, kus/knuf jullie ontspannen dochter :D

De tweelingbroer van Jan Dinkelaar,

Ook el bekend als de wederhelft van Digna Dinkelaar-Kruyijswijk. Kijk, zo te lezen en te zien gaat alles goed. Wel vind ik de foto's toch verdomd veel lijken op het centrum van Schagen, hoewel er bij jullie één of twee(ik ben de tel kwijt geraakt) olfifanten meer zijn. Hier gaat alles goed, wij zijn weer even bij Ballorig in Heer Hugowaard geweest. Heb je in Bangkok ook een Ballorig??, indien niet, dan komen wij even om er eentje op te richten. Veel wandelplezier, eetplezier en ander plezier, vergeet jullie rugzakken niet, en ook je wandelschoenen niet, eigenlijk, vergeet niets. THEO en Digna