takocorina.reismee.nl

Koh Tao en de PADI duikcursus

Hallo allemaal, we zijn er nog hoor. Zie aan de reacties dat er een vliegtuig niet goed is geland? Nou wij zaten er niet in. Krijgen ook weinig ja zeg maar geen nieuws hier, dus wij weten van niks.

Nou 6 aug. onze eerste lesduik in zee op zeg maar 5 meter moesten we diverse oefeningen doen, bril af en weer op, koprol, zweven in het water, je mondstuk er uit en het reserve van je 'buddie' gebruiken. Erg spannend allemaal maar ging vet goed. Daarna weer terug aan land en eten en naar bed wand jezus wat is dat vermoeiend zeg. Gister 7 aug. onze eerste echte duik in zee 1e op 12 meter en weer paar oefeningen doen. daarna 2e duik op 14 meter echt geweldig wat je ziet onderwater niet te geloven. En mijn kanjer gaat echt geweldig ze is gewoon erg rustig. En ja op de terug weg van zee naar de haven hoge golven echt vet hoog 2-3 meter denk en de punt van de boot vol in het water en ja hoor alles aan dek spoelt overal heen, daarom moet je dus geen spullen los aan dek laten liggen. Gelukkig zijn deze boten er op gemaakt dus aan de achterkant spoelt het water er zo weer uit, maar ja is wel ff schrikken natuurlijk. s'Avonds weer vroeg in bed echt uitputtend dat duiken. Vandaag onze laatste 2 duiken op 18 meter ongelovelijk wat mooi en en vet gewoon. Wat denk je zwemt er ook nog een walvis haai vak bij ons op zeg maar 50 meter maar kunnen wij net niet zien, andere groep wel maar goed wat een avontuur, nog ff een oefening op de bodem maar corien krijgt haar masker niet goed ontwaterd, maar ze blijft echt vet rustig, thats my girl, DUS wij zijn nu gecertificeerde PADI open water duikers en mogen zelf tot 18 meter duiken. Nou ons avontuur op Koh Tao zit er weer op morgen gaan we met de boot naar Koh Samui waar we lekker gaan vakantie houden relax en eiland verkennen heerlijk.

Nou look at the picaas en we updaten nog wel een keer denk.

Meiden dikke kus XXXXXXXX hou nog ff vol, doen wij ook, en dan zijn we weer thuis:):) En de rest los groetos natuurlijk ook.

Tako en Corina

Laura

Heeej stoere paps en vooral mams!!
Egt vet goed van jullie dat jullie je PADI hebben gehaald! Goed hoor mam en dat nog wel in het Engels straks spreek je ut nog beter dan mij :P
Nou wij houden het nog wel vol hoor elke weekend feest hier ;) :P Haha...
Geniet lekker op Koh Samui want anders zijn jullie egt helemaal kapot als jullie thuis komen en jullie mogen gelijk weer aan de bak...niet zo handig gepland :P
Geniet ervan en tot volgende week!! Dikke kus/knuf

dig theo

vet stoer hoor jullie duikavontuur en dan ook nog jullie padi gehaald nou corien voor jou geen hyperventilatie meer super gedaan ja jij ook hoor tako!!!!!!!!deze vakantie doet jullie duidelijk goed de pret spettert van de fotos maar nu is het tijd voor lekker hangen,zuipen en vul de rest zelf maar in .nog heel veel plezier de dinkels

je vader en schone vader en Ricky.

jongens wat maken jullie leuke dingen mee!!!! Corien bewondering voor jou Ernst durfde ook alles in Ausralie ik niet hij is alleen onder water geweest ik stond erbij en keek ernaar. daarom vindt ik het zo geweldig van jou Corien ,morgen naar de verjaardag van Ernst voor ons jammer dat jullie er nog niet zijn hadden we alles kunnen horen ,maar voor jullie nog heel fijne uitrust dagen gewenst en veel liefs van onsxxxx

jurgen

ja echt vet gaaf van jullie.
cool man.
veel lol en fun verder.
jurgen

Nicole

WAUW PAP VET GOED GEDAAN MAN,, HEB JE OOK NOG JE DUIKDIPLOMA,, NOU SUPER TROTS HOOR, ECHT KNAP DAT JE HET GEDAAN HEBT!!! AAN DE FOTO TE ZIEN VOND JE HET HELEMAAL NIET ENG MAAR LEUK!!,,

XXX
Ohja van jou ook goed hoor mam;),
Denk prijs pap maar even de hemel in aangezien iedereen jou al de hemel in prijst!!
Maar leuk dat jullie dat gedaan hebben,,
Hopen dat jullie niet met het vliegtuig vanuit koh sumai gaan want daar was dat vliegtuig juist gecrast, maar gelukkig niet zo heel erg, bij het landen,, ik dacht meteen dat jullie het waren,, dus snel me laatste sms lezen maar daar stond in dat jullie gelukkig bij dat duiken waren.

Nou hier gaat het ook goed hoor,, het is ook lekker weer dus we zijn niet jaloers op jullie,,
Nou over een week en 2 dagen zijn jullie al weer aan het werk, das balen!!!:P
Tot volgende week