takocorina.reismee.nl

En we zijn weer thuis

Hallo allemaal,

Het zit er weer op, we zijn weer thuis. De laatste dag op Samui hebben we lekker niks gedaan in de zon gelegen, nou ja in het water gelegen en onder de parasol. Vet heet 35-40 grdn en een spiegelgladde zee. Voor een kleine vergoeding konden we onze kamer deze dag gebruiken en na een frisse douche zijn we om 17.30 vertrokken naar Samui airport vanwaar we om 20.00 uur naar Bangkok zijn gevlogen. Daarvandaan, ja weer vanaf Bangkok, zijn we teruggevlogen naar Amsterdam waar we vanochtend lokaletijd om 09.30 zijn geland. We werden natuurlijk opgehaald door onze meiden, die weer dolblij waren dat pappie en mammie weer thuis waren.

Voor ons was deze vakantie geen vakantie maar echt een avontuurlijke reis waar we 200% van hebben genoten en waar we ontzettend veel hebben beleeft en gezien, gedaan, ontdekt en noem maar op. We gaan zeker nog is zoiets ondernemen. Maar nu eerst onze ervaring en onze ontdekkingen verwerken en ff weer sparen.

We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties op onze verhalen en foto's, en we zullen deze zeker voortzetten als we mekaar spreken.

Bedankt voor het lezen en jullie 'meereizen'.

Corina en Tako

el blacko del maximus

en vrijdag weer broertoeren.
jihaa(t) cowboy