takocorina.reismee.nl

Koh Samui laatste keer

Hallo allemaal daar zijn we dan nog een keer dit keer echt de laatste keer uit Thailand, morgen zit het er helaas weer op en gaan we naar huis. Bedankt weer voor de leuke reacties en Nicole het is 'what the fuck' natuurlijk en een scooter hier is niet gevaarlijk want iedereen rijd als een debiel. Nee hoor als wij in nederland zouden rijden zo als hier hadden we denk minder file en zeker minder getoeter en middelvingers, wat een geduld hier kunnen we nog wat van leren.

Op dinsdag op ons mobiel naar de andere kant van het eiland gereden, eerst ff langs de crocfarm waar ze shows hebben met krokodillen. Maar we waren te vroeg begint pas om 12.00 uur en wij zijn er om 11 uur dus maar weer opweg. Na halfuurtje rijden komen we langs een soort weg waar we induiken en aan het eind vinden we ons Bountystrand met palmbomen. Geweldige plek waar we lekker paar uurtjes blijven, we eten van de strandventer en bestellen nog ff een ananas heerlijk. O ja Corien koopt nog ff een sjaal/omslagdoek na zwaar onderhandelen over de prijs krijgt ze hem toch voor haar geld

Laughing
We vertrekken weer richting het zuiden op zoek naar een eettentje voor de late lunch, die vinden we ook weer aan het strand en bestellen een clubsandwich en een baquet tonijn heerlijk. Hierna weer op route naar ons resort waar we ook nog ff het strand bezoeken en dan douche en is het al weer avond.

Woensdag iets later dan gister op weg naar de crocfarm waar we na ff schrikken van de entree prijs, lijkt wel de efteling, toch besluiten naar binnen te gaan. Dit is een farm van krokodillen en slangen en nog wat los spul,er leven hier zo'n 60-70 volwassen crocs en nog is zoveel kleintjes. Slangen hebben we niet geteld maar het zijn er ook meer dan genoeg in allerlei soorten en maten. De crocshow is geweldig met hand in zijn bek en hoofd natuurlijk zie pica's. Dat het ook wel is mis gaat bewijst de arm van 1 van de mannen. Na deze show een halfuurtje w8ten en dan de slangen show met Cobra's en python en koningscobra. Wat een beesten en ze doen er van alles mee zoals een cobra gis laten spuiten in een beker en nu hij zijn kop toch vast heeft even langs het publiek, you like hier slang om je nek nou dat like ik niet zo maar telaat daar zit dan ding om mijn nek en zijn kop vlak bij

Undecided
Hierna de phyton van zeg maar 4 meter en die kun je wel gewoon 'om' doen maar ja toch wel eng. Kom op corien je kan het en ja hoor daar gaat mijn heldin slang om der nek en gewoon lachen,zie pica. Hierna nog 1 keer de crocshow en dan weer opweg met ons mobiel. Onderweg jullie raden het al ff lunchen in weer zo'n 5 sterren rest. geweldig. Hierna weer retour, strandje pikken biertje erbij en weer een dag om.Wat een rotdag weer.
Laughing
s'Avonds met de scooter naar een dorpje verderop waar we heerlijk eten aan het strand bij jawel de italiaan.

Donderdag lekker luierdag, strand,eten, biertje en dag weer om.

Vandaag onze laatste trip gedaan dus jawel wekker zetten en, daar is hij weer, vroeg op. Om 07.30 worden we opgepikt en naar de ahven gebracht waar we ontbijt krijgen met koffie. Om halfnegen vertrekken we met luxe speedboot, 3 motoren v6 200 pk per stuk, naar ons eerste eiland van het marine park. Dit is een zoot eilanden, 42, bij elkaar waar van alles te beleven valt. Na een uur varen gaan we eerst snorkellen en na 10 minuten willen we eigenlijk allebei duikspullen hebben en naar beneden, prachtig weer dat onderwater leven, maar ja dat is niet bij deze trip. Na uurtje dobberen weer aan boord voor het volgende eiland 15 min. en daar gaan we kayakken om een ander eiland heen onder laaghangende rotsen geweldig. Als we terug komen is er de lunch en dit keermet rijst, kippenpoot, soort groentemix, aardappel/kip mix en fruit erg lekker allemaal. En dan naar het volgenden eiland of zeg maar berg uit zee, hier in zit een kratermeer van 200x225x7 meter verbonden met de zee onderwater. Je moet dus eerst met diverse vet stijle trappen omhoog over de berg en dan naar beneden maar wel vet mooi. Als we weer bij het strand komen zijn onze kleren net zo nat als het water wat een hitte. Daarna weer terug naar Samui waar we kunnen kiezen uit olifant rijden og quad rijden, nou die olifant kenne we al dus wij gaan op de quad. Zitten er eerst een paar van die softies op de baan, ze hebben maar 3 quads, dus ff w8ten en dan mag corien eerst en ja gelijk vol gas ervandoor kijk zo hoort het huppa tempo. Dan mag ook ik en gelijk in de achtervolging want corien heeft een halve ronde voorsprong, als ze om kijkt denkt ze dat kan maar 1 debiel zijn die zo hard over die baan knalt en ja hoor valentino flieko scheurt over de baan geweldig weer is wat snelheid onder we kont

Wink
En zo is deze dag dan ook al weer om.

Nou meiden morgen avond laat vertrekken we hier weer richting jullie en het is tijd denk want mama heeft heimwee naar jullie en ik natuurlijk nog niet

Cool
Frown
Nou vet dikke kus XXXXXXXXX en tot zondag ochtend op schiphol. Papa en Mama.

En natuurlijk iedereen die mee leest ook de groeten en tot in nederland

Tako enCorina

carla dekker

Tijd over om ook dit verslag weer te lezen. Ik weet uit verveling af en toe niet wat ik nog meer kan doen. Corina druk is het hier nog niet, maar ik wens jullie een hele goede vlucht toe met weinig vertragingen. Carola is vanochtend thuis gekomen zij had 3 uur vertraging vanaf het eiland Rhodes stukje dichter bij als jullie. Ik heb alles voor het feessie geregeld en ik zie jou in de loop van de volgende week. Ik kom pas weer a.s. vrijdag naar mijn werk.

Lauraa

Wat een leuke foto's hahahaha vooral mam met die slang wat enig :P maar hij is wel groter dan die van mij das weer jammer....nou goede reis terug en we kijken er alweer naar uit dat er voor ons gekookt wordt en het huishouden wordt gedaan :D :P
Grapje hoor.....Tot zondag! Dikke kuss