takocorina.reismee.nl

Bangkok 2 als je uitgeslapen bent.

Hallo allemaal, hier zijn we weer. Bedankt voor jullie reacties dat slaat ons er wel doorheen

Cool
.

Tja natuurlijk, nou ons 2e daggie Bangkok is prima bevallen. Vanochtend eerst maar is ff uitslapen en toen lekker easy ontbeten. Om ongeveer 10.30 uur ons hotel verlaten en naar een taxie gelopen, ff afdingen met de chaufeur, das een leuke hobby, alleen wel redelijk blijven want voor 150 bath, ja das wel 3 eurie, rijd hij van ons hotel naar de anderekant van de stad. Vergelijk het in nederland met laten we zeggen van de ene kant van amsterdam naar de andere kant maar dan in de volle spits. Nou daa ga bij ons nie lukken hoor. Dus lachend voor 150 bath naar de stad. Daar in Chinatown een uurtje of wat geslenterd, harder gaat ook niet tis zondag dus iedereen zit daar.

Surprised
Wat en wijk prachtig met 100derde stalletjes met eten, drinken,kleding,kralen en kettingen zooi. Blij dat de meiden niet mee zijn die moesten vroeger ook elke kettingwinkel in
Wink
. Na chinatown met de rivertaxi naar halte 8, das tegenover ja wel weer een tempel. Daar uitgestapt en toen gelijk wat gegeten in een superdeluxe restaurant.(zie foto) wat kan ons het schelen we zijn maar 1 keer per jaar hier. Daarna naar de overkant met de boot 3 bath ik kan er niet bij dat het zo weinig kost. 3 bath =6 euriecent waar gaat het over.

Tempel 'Wat Arun' bestormd en inderdaad ff schuilen er kwam me daar een lucht over met heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel water en joekels van druppels. Stonden net in een wenstempeltje dus gelijk wat baths er tegenaan en ons droog gewenst. Prima gelukt. Na ongeveer 20 min en 6 onweersklappen wast weer droog. Ja en het is 35 grdn dus koud heb je het niet. Nou toen wast al weer einde middag dus hup naar de taxi, ja lekker luxe, afdingen en naar het hotel. Dus nu nog ff de pica's en dan biertje.

Morgen vroeg op voor onze trip naar Kanchanaburi, met de trein. Dus weet niet wanneer we weer updaten maar jullie gaan het zien. Meiden de groeten van ons en natuurlijk iedereen die ons volgt.

Dikke kus XXXX Corina en Tako

p.s. voor die bijdehante fliekjes die de EVERGREEN THE LUXE voor mijn verjaardag hadden 'geregeld' die had Laura al gesmst dus te laat ik zie mijn kado van jullie thuis wel.

Reacties

Reacties

Lauraaa

Heeej! Wat een verhaal weer, super leuk. Het ziet er daar net zo uit als hier zie ik al (Hong Kong)..wij hadden ook weer een geweldige actie vanochtend maar dat lees je op mijn blog :P...het is hier ook 30graden, veel te benauwd, geen frisse lucht en het regent dus ik wil naar NL :P...Veel plz verder! En niet te vaak 8er de pc he je bent niet thuis pap :P
Dikke kuss

NICOLE

Hee,,
Nou eindelijk een bericht van mij,,
Ik wist namelijk niet hoe de site heten,,HAHA
Dus digna zijn het ff doormailen maar ik zat zelf ff op internet en toen vond ik hem,,!!:D

Nou zo te lezen hebben jullie het naar je zin,,
Jammer dat het allemaal zo duur is,,Niet teveel uitgeven he:P,,HAHa
En Leuke fotos!!:D

Nou hier gaat het ook goed hoor zo werken,,
En max die had gister natuurlijk weer wat..
Allemaal bloed op ze lichaam,, dacht al dat het uit z`n mond kwam.. bleek z`n gehemelte stuk te zijn,,
Maar komt ook wel weer goed,,

Nou ik zal jullie berichten en die van lau ff aan oma en opa geven zijn die ook weer blij,,

XX

jurgen

jaja lekker op zijn hollands is al super goedkoop en toch nog goeiekoper willen hahaha.
zouk ook doen.
leuk man jullie volgen en wen er maar vast aan want we volgen je met de broertoer ook haha
doegie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!