takocorina.reismee.nl

JAAAAAAAAAAAA eindelijk naar het vliegveld

Ja het is vrijda 24 Juli ben jarig en vannacht o0.02 uit bed gesmst door Laura, Bij haar in Ozi land ist dan ochtend. Om 0845 door onze prive chauffeuse naar Schiphol gereden en met een 'stop en Go' er uitgegooid,

Laughing
geintje Nicole je hebt ons prima gered. Ja en dan staan we eindelijk op Schiphol en gaat ons avontuur echt beginnen. Dus eerst ff inchecken, hadden we online al gedaan maar ja toch je bagage ff wegbrengen. Dan door de douane en eerst ff een bakkie, meiden laatse sms voor we de lucht in gaan en dan ja nu ff w8ten tot we kunnen boarden. Staan we in de rij voor de boddycheck bij het boarden, ding dong passenger fliek to the infodesk please?? was da nou?? Ja da ben ik, nou meneer Fliek u krijgt een andere plaats de enonemy class zat te vol dus plaatsen we wat mensen over naar EVERGREEN THE LUXE. Nou das geen straf d8t Tako en dat op mijn verjaardag. Vet ruime plekken en alles tip top voor elkaar ja zo kunnen we wel vliegen. Prins heerlijk zitten en van de vlucht geniete. Tja je weet het ' een goed begin is 't beste voor je vakantie
Laughing

Tja en dan landen op Bangkok 04.00 uur plaatselijke tijd. eerst nog opzoek naar de shuttel die ons naar het hotel brnegt en dan hup op weg. Eindelijk bij hotel incheckken en naar onze kamer. Vet mooie kamers trouwens met alles er op en er aan. Ja en dan op avontuur in Bangkok, wat een stad zoooooooo groot en druk jezus. Maar geen getoeter en alles gaat relaxed. Dus wij met de watertaxi naar het oude centrum, stukje lopen en dan begint het 'gevecht' met alle tuktukkers, taxies, longboates en noem maar op. En de Thai die naar je toe komt can i help you?? No thank you, yes where you wanne go. Nou 1 keer geprobeerd, To the palis. OOOOOO no good, Palis close till 4 pm, ja vlapdrol dat weten we maar wij hebben de sleutel.

Laughing
Ja das nie leuk van tako dus we werden al uitgemaakt voor STUPID. Beetje opgewonde curry type denk.

Maar goed wij naar het Paleis prachtig allemaal en daarna naar de liggende boedha en we hadden al wat afgelopen dus toen waren we het zat, dus taxi aanhouden en vriendelijk vragen please i want to my hotel how much. 150 bath, en das nie duur dus hup in de auto en na half uur weer terug in Hotel. Dus ff zwemmen en weblog updaten en nu at bier, als ik corien wakker kan houden HALLOO WAKKER blijven

Yell

Nou morgen zien we wel en dan maandag weg uit deze Smogcity en volgende avontuur tegemoet. We houden jullie op de hoogte.

Voor mededelingen kun je mailen naar takoencorina@hotmail.com bellen heeft geen zin want we hebben een thais 06 no. voor nood bel onze thuishaven Nicole die heeft hem.

Dikke kus van ons een tot het volgende hoofdstuk

Groetjes, Tako en Corina (hee wakker worden)

Ernst

Dat van die Evergreen Deluxe was een verjaardagskado natuurlijk. Stupid betekent in het Thais trouwens, 'O ongelooflijk wijze man'. Fijne vakantie T&C en geniet met volle teugen!

Groeten, Ernst.

ernst en ricky

hallo bofferds die upgread was ons verjaardags kado voor jullie leuk geregeld he?Wij wensen jullie al het plezier van de wereld met tako als vrolijke noot zal dat wel lukken genieten genieten !!!tot jullie volgende bericht liefs van ons.

carla Dekker

Ha fliekies, ik lees dat jullie veilig zijn aangekomen en op super de luxe stoelen maar liefs hebben gezeten. Wij zijn ook van een klein tripje vanuit Duitsland zonder files gisteren thuis gekomen. Lekker weg geweest en genoten van de uitzonderlijk grote snitzels aldaar. Is het Thaise vlees ook te happen? Ik bedoel niet het vrouwelijk schoon hoor, en is het bier en de wijn ook daar al door jullie goed gekeurd. Geniet van al dat mooie wat jullie krijgen te zien, wij blijven jullie via dit reisverslag in Nederland wel volgen. Dikke kus van mij.

Lauraaa

Heej paps en mams,
Wat een leuk verhaal! De helft wist ik natuurlijk al maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen en de eerste dag al aardig wat kms gemaakt. Wen alvast maar aan de spierpijn die jullie zullen krijgen maar gewoon doorgaan dan gaat ut vanzelf over :D
Wij gaan vanaaf lekker naar Hong Kong, kunnen niet wachten ik ben benieuwd wat we daar allemaal te zien krijgen...jullie nog heel veel plz en we smse ;)
Dikke kuss

jurgen

ja ut zal de fliek is niet meezitten. haha moet gewoon zo zijn op den verouderdag.
have a lot of fun flieken