takocorina.reismee.nl

Bijna zover.

Hallo allemaal, het is dan bijna zover, overmorgen gaan we eindelijk aan ons avontuur beginnen.

Dik 3 weken naar Thailand. Als we aankomen zal het ochtend zijn in Bangkok en ongeveer 0600 uur in de ochtend. We slaan dus ff een n8chie over.

Surprised
Ongeveer Maandag gaan we de eerste treinreis maken richting Kanchanaburi en de Bridge on theriver Kwai, daar blijven we denken we 2-3 dagen. We maken dan ook nog ff een toggie naar Hellfire pass. Daarna gaan we waarschijnlijk naar een ouwe ruine stad, doen nog een trip de bergen in of terug naar Bangkok. Daarna richting Changmai waar we ook weer eentijdje blijven. Als we daar klaar zijn naar beneden met trein, boot, bus of wat dan ook richting de bounty stranden, misschien zien we onderweg wel een mooi uitzicht dan stappen we daar uit. Als het goed gaat is onze laatste stop op een strand met een duikcursus of gewoon lekker in de zon. Affijn erg zwaar de komende tijd
Wink

Nou wij hebben er zin in dus de verhalen komen van zelf,hou ons in de gaten

Cool

Groetjes, tot schrijfs

Tako en Corina

ann.

heel goeie reis en gezond weer terug
oja Tako wat un charmante foto van jou !!!!!!

jurgen

ja leuk man.
en alvast gefeliciteerd met den verjaardag.
groeten de flieken uit hoogland

Ernst en Ricky.

Nu is het toch echt dat jullie gaan wij sukkels dachten dat je al terug was heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en ga maar snel genieten het is jullie harde werkers van harte gegund we blijven graag van ales op de hoogte en zien uit naar je verhalen liefs van ons xxxxx

Lauraaaa

Heeej papi & mami,
Wat hebben jullie een leuke blog!!
Ik ga um in de gaten houden als ik tijd heb :P
Maandagochtend ben ik een stukje dichter bij jullie, ma wo aaf ga ik weer lkkr naar NL, redden jullie ut nog wel zonder mij :P Haha....heeeeel veel plezier en geniet er lekker van!! Hou van jullie, dikke kusss