takocorina.reismee.nl

Thailand 2012 we komen er weer aan.

Hallo allemaal,

Na bij 3 jaar gaan we eindelijk weer terug naar Thailand. Vanaf dat we in 2009 terug zijn van de eerste keer hebben we het steeds gehad over wanneer gaan we weer. Nou nog 5 daggies en dan is het weer zover. We vertrekken vrijdag voor 3 weken naar dit prachtige land. De meiden hebben het huisalleen, dus dat wordt feesten

Laughing
. En wij gaan weer lekker op onze bonnefooi door Thailand toeren. We landen als alles goed gaat zaterdag op Bangkok Airport en vliegen dan door naar Chiang Mai, waar we 2e dagen ongeveer blijven en dat met een huur auto een paar dagen rond trekken. We volgen nog ff een kookcursus en dan naar het noordelijk gelegen Chiang Rai. Vandaar zien we weer verder geloof ik, al hoe wel mijn reisleidster volgens mij e.e.a. al voor het grootste gedeelte heeft uitgestippelt. Nou we houden jullie op de hoogte en de verhalen volgen hier of elders.
Cool

Garoeten, Corina en Tako.

Laura Fliek

Hé hé eindelijk....:P Nou geniet ervan hoor paps en mams!

Jolanda

Heel veel plezier,wel veilig terug komen. Dus over 4 weken openen jullie een Thai's restaurant om de kookles te laten proeven aan de thuisblijvers??

Carla Dekker

Geniet er samen maar lekker van en een workshopje Thai's koken zit er voor ons als collega's in de toekomst in. Weer heel iets anders dan betonsnijden,taarten bakken en versieren, lijkt me leuk. Bij thuiskomst snel een datum prikken via afspreken.nl dan kan jij er nog wel bij hebben Corina naast al je tennistoernooien je agenda staat er al bol van.

Esther

Goh thaise kookcursus, ik ben benieuwd, wij wachten de uitnodiging rustig af.....

Leonie

Wat een vreselijke goeie ideeën hebben die collega's van ons toch !!!!! (thaise kookcursus, altijd al willen doen)